Website bouwer (WordPress) gezocht!

Website bouwer (WordPress) gezocht! 🏗

Enige tijd geleden is Team Media van Scouting Regio Zeeland een ambitieus project gestart. De huidige website van de regio gaat al vele jaren mee. De techniek is in die tijd enigszins verouderd. Ook zijn er veel (creatieve) ideeën die binnen de huidige website niet mogelijk zijn. Wij zijn daarom gestart met het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuwe website op basis van WordPress. Het team heeft al veel verzameld en uitgedacht; teksten, menu’s, afbeeldingen, gewenste functionaliteiten en zelfs een globaal thema.

Als regio zijn wij op zoek naar een WordPress ontwikkelaar. Een zelfstandige rol waarin je snel aan de slag kunt. Hiervoor hebben wij een vacature opgesteld.

Word je enthousiast van het lezen van de vacature? Leuk! Laat een kort berichtje achter met je naam, telefoonnummer en mogelijk al een klein beetje achtergrond. Dan nemen wij graag contact met je op.

Knop: Naar de vacatures

Link: https://scoutingzeeland.nl/regio/vacatures