Huren van clubgebouwen voor trainingen

Voor het geven van trainingen maakt het trainingsteam regelmatig gebruik van clubgebouwen van scoutinggroepen uit de regio.

Voor dat gebruik betaalt de regio het volgende:

• € 25,= per dagdeel (ochtend, middag of avond) dat het clubgebouw of een deel van het clubgebouw wordt gebruikt.
  • € 1,= per persoon (cursisten en trainers samen) als de groep waarvan het clubgebouw gehuurd wordt ook zorgt voor koffie, thee en koekjes gedurende de hele training.

Daarnaast gelden de volgende afspraken:

• Het trainingsteam geeft uiterlijk 4 dagen voor de training door op hoeveel personen er  gerekend moet worden.
  • Een uur voordat de training begint is er iemand van de verhurende groep aanwezig om het gebouw open te doen, zodat de kachel alvast aangezet kan worden en de trainers hun spullen klaar kunnen zetten.
  • Als het huren pas wordt geannuleerd op de maandag voor de dag dat het zou worden gebruikt of later, dan heeft de groep recht op een vergoeding van 50% van de huur. Als het huren voor de maandag wordt geannuleerd heeft de groep geen recht op een vergoeding.