Update 10: Maatregelen Corona met betrekking tot Scouting

Sinds 11 mei 2020 heeft de veiligheidsregio Zeeland, Scouting opgenomen in de uitzonderingen op de noodverordening van dezelfde datum.

j. door scouting-, cultuur-, kunst-, en andere jeugdverenigingen of professionals georganiseerde en begeleide buitenactiviteiten voor personen tot en met 18 jaar.

scouting-, cultuur-, kunst-, en andere jeugdverenigingen Onderdeel j regelt dat de uitzonderingen voor georganiseerd buiten sporten en bewegen voor personen tot en met 18 jaar onder dezelfde voorwaarden (georganiseerd, buiten, afstand) van toepassing zijn op de activiteiten van scouting-, cultuur-, kunst-, en andere jeugdverenigingen of op door professionals georganiseerde activiteiten.

De volledige noodverordening kun je vinden op de website van veiligheidsregio Zeeland:

Komende activiteiten:

Geen evenementen