Nieuw: app Zakboekje

Hoe gaat de diagonaalsjorring ook alweer? En die tochttechniek, hoe werkte die precies? Welk vuurtje zou het beste zijn om hier te maken? Wat voor weer komt eraan? Hoe help ik iemand die een verbandje nodig heeft? Allemaal dingen die je je als scout af kunt vragen.

Met de Zakboekje scouts-app heb je het antwoord op al die vragen altijd bij de hand. De app is de ideale aanvulling op het echte zakboekje dat je kunt vinden bij de ScoutShop. Naast alle informatie uit het boekje vind je in de app handige instructiefilmpjes, verwijzingen naar websites met meer informatie en nog veel meer aanvullende onderwerpen. Alle activiteitengebieden uit het Scoutingspel komen op een beknopte en overzichtelijke manier aan bod. Handig, want zo kun je het Zakboekje scouts goed gebruiken tijdens opkomsten en kampen.

De app is gratis beschikbaar voor Android en Apple. Download 'm in de AppStore of in de Play Store.

Komende activiteiten:

Geen evenementen